Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
a) 1 forma zwrotu to wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji i dołączenie go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

b) 2 forma zwrotu poprzez aplikację Shoper Zwroty postępując zgodnie ze wskazówkami
https://fsbaits.pl/zwrot


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

FS Baits Krystian Cieślak
ul. Kobylińskiego 39
09-400 Płock

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie lub postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji Shoper Zwroty i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

FS Baits Krystian Cieślak
ul. Kobylińskiego 39
09-400 Płock

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Więcej informacji na temat zwrotów oraz reklamacji znajdziesz na naszej stronie w zakładce Regulamin.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl